Sumera [NEW VIBE]

09:05

Sumera / mat. prasowe
Jak zakochać się od pierwszego odsłuchu? To bardzo proste, przynajmniej w moim przypadku takie właśnie było. Kilka dni temu otrzymałam bardzo przyjemnego e-maila, w którym odczytałam miłe słowa i banalną prośbę, aby przesłuchać jeden utwór i zobaczyć wideo. Spełniłam więc ową prośbę i kliknęłam w załączone linki... te dwie czynności wystarczyły, aby odnaleźć kolejną perłę w świecie muzyki i zakochać się w wokalu pewnej pani bez granic. Sumera, tak, to właśnie pod tym pseudonimem ukrywa się kolejna moja muzyczna miłość!

Sumera powiązana jest z kulturą niemiecką i hiszpańską. Pochodzi z Berlina ale pomimo tego w swojej muzyce łączy kultury dwóch wspomnianych krajów. Jej muzyka przeszła ostatnio sporą metamorfozę. Poprzez muzykę elektroniczną aż do emocjonalnego popu artystka przypieczętowała swoją miłość do poruszającego grania. Jej muzyka wzbudza ale i zawiera w sobie wiele emocji. Jej najnowszy kawałek, zatytułowany Wolf, kreuje się na perłę wśród obecnych klimatycznych kawałków #1. Wspomniane nagranie zapowiada debiutancki krążek, który pojawi się w 2015 roku. Zostało już natomiast opatrzone klipem, który możecie zobaczyć w serwisie YouTube. Za reżyserię teledysku odpowiedzialny jest Bode Brodmueller.

Zachęcam Was gorąco do śledzenia tej artystki, gdyż mam ogromne przeczucie, że jeszcze o niej usłyszymy i to na pewno nie będzie już tylko zachęta do przesłuchania jej nagrania. To z pewnością będą ogromne sukcesy... obym miała rację!



b i g  l o v e  f o r  Y o u  S u m e r a !

AK

You Might Also Like

0 komentarze