Sumera - Wolf (The Cave Sessions) [VIDEO]

12:44


Na początku października drżałam na dźwięk utworu pt. Wolf, którego autorką jest niezwykła Sumera. Dziś drżę ponownie z tego samego powodu, jednak tym razem artystka zachwyciła mnie innowacyjnym i emocjonalnym podejściem do zagrania tego utworu na nowo, w zupełnie nowej odsłonie.

Wspomniany kawałek nadal posiada wszystkie najważniejsze w nim dla mnie momenty, jakimi są wzruszające uniesienia wokalne. Dzięki nim wydawać by się mogło, że usłyszeliśmy już wszystko, co w tym nagraniu najlepsze i nie można oczekiwać już niczego bardziej emocjonalnego. Natomiast najnowsza odsłona utworu Wolf, nagrana podczas Cave Sessions, oddziałuje na mnie jeszcze mocniej. Być może ten kawałek zwraca ponownie moją uwagę na to, jak bardzo ważne jest to, gdzie nagrywamy czy też słuchamy danego materiału. Jaskinia w tym przypadku stałą się miejscem idealnym, które wyciągnęło z zaprezentowanych dźwięków wszystko, co miały w sobie najpiękniejszego.
 
Poniżej zamieszone video zostało stworzone przez niemieckiego reżysera Bode Brodmüllera, a teledysk został nakręcony w jaskini na wyspie Lanzarote. Kawałek Wolf jest jednym z czterech kawałków, które zostały objęte projektem. Reszta nagrań pojawi się już niebawem.



AK

You Might Also Like

0 komentarze